Podnikání

Znáte CRM systém a jeho hlavní výhody?

Agresivním obchodním praktikám odzvonilo. Lidé naopak vyžadují přátelský přístup s důrazem na uspokojení specifických potřeb. Prim nyní hraje strategie řízení vztahů se zákazníky neboli CRM (customer relationship management). Hlavním a nezbytným procesním nástrojem je CRM systém, který shromažďuje veškeré potřebné zákaznické údaje. Jaké benefity můžete od vhodně zvolené platformy očekávat vy?

​Centralizace informací

CRM systém střádá veškerá data, která zaměstnanci potřebují ke své práci. Kromě základních kontaktních údajů se do databáze ukládají také informace o objednávkách, záznamy komunikace, dokumenty a další náležitosti. Mít vše na jednom místě znamená neztrácet čas hledáním.

​Analýza nasbíraných dat

Nasbíraná data se automaticky převádí do dashboardů a dalších typů reportů, analýz a přehledů. Díky daným ukazatelům je mnohem jednodušší najít nové obchodní příležitosti, jakožto i včas odhalit případné problémy. Množství kvalitních informací je základním kamenem smysluplného plánování.

​Perfektní přehled o aktivitách

Přehledný seznam všech aktivit vás okamžitě navede na další krok, aniž byste museli zákazníkům volat. Z přehledu aktivit se vždy bezpečně dozvíte, jestli si klient otevřel poslední newsletter nebo poslední nabídku.

​Integrace firemních agend

Díky CRM jsou výmluvy zaměstnanců minulostí. Obchodníci, lidé z marketingového oddělení i zákaznická podpora mají k dispozici veškerá data a nemohou se odvolávat na ostatní.

​Efektivní lead management

S CRM systémem se vám už nikdy nestane, že zapomenete dotáhnout do konce obchodní příležitost. Propracované rozhraní pro řízení obchodních příležitostí vás procesem akvizice provede takříkajíc za ručičku.

Chcete si výhody CRM systému vyzkoušet v praxi? Stáhněte si zdarma nejlepší CRM v Outlooku – český software eWay-CRM.

Přidat komentář

Klikni a přidej komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.