Jak souvisí kancelářský nábytek a efektivita práce? Více, než si možná myslíte. Chcete-li svou pracovní dobu využít na sto procent, měli byste si své pracoviště zařídit tak, aby bylo útulné a zároveň praktické. Neměli byste podcenit výběr kancelářského křesla či židle, stolu a úložných prostorů. Nevíte si rady? Nevadí. Připravili jsme pro vás několik praktických tipů, díky kterým vám půjde zařizování kanceláře od ruky.
Kancelářský stůl a křeslo
Středobodem každé kanceláře je kapitánský můstek v podobě kancelářského stolu a křesla. Zvolte funkční, prostorný a vizuálně atraktivní model. Obecně platí, že více větší pracovní plocha stolu je vždy lepší. A co se týče výběru křesla – nešetřete na něm a pořiďte si takové, které má co nejvíce nastavitelných prvků (bederní opěra, područníky, opěrák…).
Komoda, nebo skříň?
Nedílnou součástí každé kanceláře jsou úložné prostory. Tedy kancelářský nábytek, který pojme všechny šanony a další více či méně důležité věci. Dobrou volbou jsou vzhledově atraktivní komody. Nezabírají tolik místa jako skříně a vejde se o nich vše potřebné. Zda zvolíte zavřený, nebo otevřený nábytek, je na vás.
Komody jsou obvykle esteticky přijatelnějším řešením než velké skříně. Především pak v případě, že je v kanceláři méně místa. Menší místnost se dvěma komodami je vzdušnější a opticky prostornější oproti jedné velké skříni.
Jaký styl nábytku zvolit?
Kancelářský nábytek se vyrábí v různých designových stylech. Ani ten byste neměli podcenit, protože příjemné prostředí má velmi pozitivní dopad na pracovní morálku. V moderně zařízené kanceláři se vyjímá minimalismus, v luxusní spíše klasický rustikální styl. Můžete však vsadit i na něco méně tradičního. Budete-li kreativní, vaši zákazníci to jistě ocení.
Přidat komentář