Podnikání

Kdy mají reklamní tiskoviny smysl

Pustili jste se do nového podnikání a přemýšlíte, jak dát o sobě vědět? Právě v tuto chvíli je ideální čas na reklamní tiskoviny, které o vás řeknou víc. Navrhněte si originální vizitky, vytvořte si letáky nebo nechte potisknout plakáty. Jděte na to však nenásilnou a ideálně zábavnou a vtipnou formou.

Kdy si pořídit vizitky

Tisk vizitek oceníte pokud sháníte obchodní kontakty, jste často na cestách a potřebujete své kontaktní informace předat co nejrychleji. Vizitka je ideální v tom, že na ní může být jak kontakt na vás, tak i třeba webové stránky nebo podrobnosti o vaší společnosti, případně soukromém podnikání. Někteří lidé si nechají na vizitky dát i otvírací hodiny, případně čas, kdy je možné je kontaktovat.

Potřebujete letáky?

Pokud jste nová firma a chcete široké veřejnosti představit své služby, případně nabídku zboží, tak si nechte natisknout letáky. Následně si najměte firmu nebo oslovte brigádníky, kteří vám tyto letáky roznesou do domácností. Na letáku uveďte své výhody, proč si vybrat právě vás a co druhým nabízíte. Klidně přidejte i soutěž, případně akci na poštovné nebo na vaše služby.

Plakáty ideálně na akce

Pro potisk plakátů si musíte rozmyslet, k čemu je využijete. Můžete širokou veřejnost informovat o akcích, ale také společenském vyžití. Některé z plakátů je možné umístit i na úřední nástěnku, například pozvánku na ples, po domluvě s úřadem.

Investujte do billboardu, který je vidět

Větší investicí, která se však pro podporu marketingu vyplatí je také potisk větších formátů, například billboardu. Ten může poukazovat na vaši nově otevřenou společnost, případně nabídku vašich služeb a produktů. Pro billboard si vyberte místo, které je frekventované a počítejte i s náklady za pronájem této plochy.

Tiskoviny jako snadný prostředek k získání kontaktů

Reklamní tiskoviny, mezi které patří vizitky, plakáty a letáky jsou ideálním způsobem, jak získat nové kontakty a klienty. Vždy dbejte na to, abyste poskytli co nejvíce informací o vaší nabídce a tyto informace byly přínosné a hlavně pravdivé.

Originalita a vtip

Pokud chcete, aby si vás druzí zapamatovali, pobavte je. Vtipné vizitky, případně originální letáky lidé jen tak nevyhodí a rádi si je nechají. Nesnažte se někoho napodobovat a vymyslete si vlastní slogan, logo a klidně i příběh vašeho podnikání. Příběhy jsou v současné době žádané a zvyšují vaši hodnotu.

Přidat komentář

Klikni a přidej komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.