Webů přibývá a organická návštěvnost je v mnoha oborech cenná jako zlato. Proto je někdy mnohem jednodušší spustit PPC kampaň s důrazem na lokální cílení (např. PPC reklama v Praze, Brně atd.). Vyzkoušeli jste to, ale výsledky vás neuspokojily? Přečtěte si, jak kampaň vylepšit!
Registrujte se do Google My Business
Registrujete-li svůj web do služby Google My Business, vyhledávač ho začne zobrazovat ve výpisu stránek v rámci Google My Business (načítá se v mapách při lokálním vyhledávání). Lokalizaci lze navíc synchronizovat s AdWords a vyžít možností modifikátorů nabídek.
Zaměřte se na vymezený geografický okruh
V rámci klasického rozhraní klikněte na položku „Umístění“ a poté na „rozšířené vyhledávání“ v nastavění kampaně. Následně se zaměřte na skupiny lokality a nastavte ve vyhledávacím poli funkce „Místa“ a „Poloměr“ adresu místa, které se nachází v centru vymezeného okruhu. Jakmile si na mapě zkontrolujete, zda jste vybrali správnou oblast, nastavení příslušným tlačítkem uložte.
Pohrajte si se zadáním geografických cílů
Definice geografických cílů v rámci služby AdWords lze realizovat různými způsoby. Jestliže například máte několik poboček a každou z nich v jiném městě, můžete zadat jejich PSČ a cílit na dané lokality včetně blízkých měst v okruhu několika kilometrů. Případně některá města zcela vyloučit. Ze statistik snadno poznáte, jak je kampaň pro jednotlivé cíle úspěšná, a podle toho ji upravíte.
Zvolte správnou kampaň
Mějte na paměti, že AdWords není jedinou možností, jak získat zákazníky. Nezapomeňte ani na Sklik a reklamy na Facebooku – i ty mohou být velmi relevantní. Například na Facebooku se již dávno nepohybují především mladí lidé, ale také spousta uživatelů ve středních letech. Využijte toho ve svůj prospěch.
Pokud si na nastavení kampaně netroufáte, obraťte se na profesionály s prokazatelnými referencemi. Dobrou volbou je například full-service agentura PPC Profits Praha, která pohlíží na business svých klientů komplexně a v souvislostech. Více se dozvíte na www.pccprofits.cz.
Přidat komentář