Jen málokterá akce má mezi HR manažery takové renomé jako Business Brunch. Pořádá ji společnost MotivP v čele s jejím zakladatelem Františkem Hroníkem již více než deset let a zabývá se tématy blízké budoucnosti. K dnešními dni proběhlo téměř 300 přednášek a brzy se bude konat další. Proč jsou akce Business Brunch tak atraktivní a jak může být účast přínosná i pro vás, i když nepracujete v oboru lidských zdrojů?
Co je podstatou Business Brunch?
Business Brunch je místo, kde se pravidelně střetávají lidé s podobnými zájmy. Vzájemně zde sdílejí své názory, myšlenky, informace i praktické zkušenosti. Vyměňují si kontakty, navazují obchodní vztahy a často vznikají i přátelství.
Podstatou akce je určité téma, o kterém přednáší František Hroník či jiný renomovaný lektor a odborník v oblasti HR.
Pouze pro HR? Potkáte zde i top manažery
Ačkoliv je akce Business Brunch určena především pracovníkům z oblasti HR, dochází na ni také lidé hledající nové kontakty, střední a top manažeři i ti, kteří si chtějí poslechnout výklad z úst Františka Hroníka.
Kdy to všechno začalo?
První akce Business Brunch proběhla v roce 2005. Bylo to v době, kdy v České republice chybělo místo, kde by se mohli pravidelně setkávat lidé z oboru HR. Podobné akce sice čas od času probíhaly, ale obvykle měly lokální charakter, nekonaly se pravidelně a často jim chyběla odbornost. A tak společnost MotivP na základě vlastních hodnot vytvořila fenomén, který se okamžitě setkal s velmi pozitivní odezvou a zaznamenal úspěch nejen mezi HR pracovníky. Spousta lidí se akce účastní pravidelně.
Na co se můžete těšit nyní?
Nejbližší Business Brunch se bude konat v září, přednášet bude František Hroník a půjde o téma „Rozhodování v dilematických situacích“. Další akce má termín konání v prosinci a František Hroník na ní bude řešit „Vedení generací Y a Z“.
Chcete se dozvědět více a podívat se na videozáznamy z proběhlých akcí? Pokračujte na www.motivp.com.
Přidat komentář