Podnikání

Čas na nový web – kdy poznáte, že zrovna nastal?

Všechno má svoji životnost, nejinak je tomu v případě webových stránek. Kdo chce udržet krok s dobou, nemůže prostě přehlížet trendy, které v online marketingu panují. Kdy a podle čeho tedy poznáte, že uzrál ten správný čas na novou prezentaci?

Když nevydělává

Motivací pro tvorbu nových webových stránek existuje celá řada. Tou hlavní je ale bezpochyby skutečnost, že vám, lidově řečeno, nepřináší žádné kšefty. Pokud na váš web dlouhodobě nikdo nechodí anebo odtud návštěvníci rychle odchází, může to být zapříčiněné různými technickými chybami nebo jeho nedůvěryhodností. Poraďte se s marketingovým specialistou, který vám pomůže najít, kde je zakopaný pes.

Když je nepřehledný

Web musí být intuitivní a přehledný, aby na něm zákazníci rychle našli to, pro co přišli. Pokud lidé z vašich stránek mizí neznámo kam, většinou je na vině nepřehlednost a složitost. Nechtějí totiž trávit čas tím, že se budou prokousávat přes tuny textů a složitě si klestit cestu k cíli – pokud do tří kliknutí nenajdou, co hledají, odchází. Ctěte proto heslo, že v jednoduchosti je krása a vsaďte na „čistý“ web bez zbytečných prvků, který je intuitivní a kde každý hned pozná, co má dělat.

Když se zákazníkům nelíbí

Dnes se všechno hodnotí prostřednictvím „lajků“, počtem hvězdiček, recenzí a komentářů na sociálních sítích. Mnohdy stačí pár zmínek o tom, že se na webu nedá nic najít nebo že se pomalu a dlouho načítá, a víte, že máte problém. Stránky přece děláte pro vaše zákazníky, pokud se jim tedy nelíbí a neplní tak jejich potřeby, není na co čekat. „Oblékněte“ web do nového hávu – dejte mu novou grafickou podobu, zkvalitněte texty, vylepšete SEO, zapracujte na odstranění technických chyb.

Když má svoje roky

Čas ani pokrok se nedají zastavit. Co bylo ještě před pár lety „in“, je dnes retro, všechno se zrychluje a mění. Odborníci z online marketingových agentur se shodují na tom, že web starší pět let, už má svá nejlepší léta za sebou a je třeba podrobit ho důkladné revizi. Někdy se stačí zaměřit jen na dílčí části a provést drobné úpravy, které ho přiblíží k modernímu standardu, zatímco jindy nezbývá, než se pustit do jeho redesignu. Hlavní je nezaspat dobu!

Přidat komentář

Klikni a přidej komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.