Podnikání

SEO není mrtvé. Proč do něj investovat?

Pokud vás ostatní přesvědčují, že byste se měli na optimalizaci webu pro vyhledávače vykašlat, neposlouchejte je. SEO v žádném případě není mrtvé a stále jde o většinový zdroj návštěvnosti. Nic na tom nezměnily ani sociální sítě a další faktory. A abychom vám rozhodování usnadnili, připravili jsme pro vás souhrn informací, které jste možná doposud netušili.

Jedna z nejefektivnějších strategií

Pro marketéry je SEO velmi důležité, protože je efektivní. Jak moc? Podle State of Marketing reportu považuje SEO a SEM za nedílnou součást marketingového mixu naprostá většina odborníků. A celých 66 % pokládá optimalizaci za „efektivní nebo velmi efektivní“.

SEO výrazně posiluje povědomí o brandu

Když se začnete objevovat na vyšších pozicích, uživatelé si pomyslí – tohle je jistě klíčový hráč. A naopak – výsledky z druhé a třetí strany jsou považovány za známky nízkého rozpočtu, nedostatku zkušeností apod.

Optimalizovaný web pracuje nepřetržitě

Sociální média či e-mailing jsou dozajista velmi kvalitní zdroje návštěvnosti, ale fungují jen tehdy, když se o ně nepřetržitě staráte. Se SEO je to jiné – jakmile je web optimalizován, přináší užitek kontinuálně. Samozřejmě záleží i na tom, pro jaká klíčová slova je optimalizován, na kvalitě obsahu a dalších faktorech. Obecně však stačí položit silné základy a většina tvrdé práce je za vámi.

Smysl má pouze první strana

Objevujete se na druhé či třetí straně vyhledávání? Podle Moz kliká naprostá většina uživatelů (cca 71 %) na výsledky na první stránce vyhledávání. Takže opravdu nestačí, že vyhledávač váš web indexuje. Chcete-li traffic, musíte investovat do optimalizace.

Jak se k tomu postavíte, je na vás. Chcete-li se o SEO dozvědět více a případně si najmou profesionály, kteří váš projekt optimalizují, přečtěte si na téma SEO – optimalizace více..

Přidat komentář

Klikni a přidej komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.