Zviditelnit se v internetovém světě obnáší spoustu starostí a povinností. Základním stavebním kamenem je na míru nastavená marketingová strategie, jejíž součástí je mimo jiné i takzvaná PPC reklama. Zkratka vznikla z anglického slovního spojení Pay-Per-Click, což v českém ekvivalentu znamená platba za proklik. V praxi to znamená, že inzerent platí za reklamu pouze v okamžiku, když uživatel na danou reklamu klikne.
Pokud se chcete dostat před konkurenci, potom musí být reklamní kampaně dobře nastavené a zacílené. Co se týká textových reklam, tak ty se zobrazují ve výsledcích vyhledávání na Googlu a Seznamu. Ale pod termínem PPC se skrývá mnohem více.
PPC reklama v obsahové síti
Zajímavou možností jsou bannery zobrazující se v obsahové síti. Ale tento druh reklamy se nehodí pro všechny společnosti. Jestliže prodáváte spojovací materiál, pravděpodobně banner nebude tak atraktivní a poutavý jako u společnosti, která prodává sauny a vířivky. Úplně nejlepším řešením je, když svěříte práci do rukou specialistů, neboť oni dokážou odhadnout a navrhnout, jaký typ je pro vás ideální. PPC reklama má jedno obrovské kouzlo, je nejlépe měřitelná, co se všech reklam týká. Okamžitě vidíte, zda má smysl, zda přináší výsledky a zda se vyplatí.
Další zajímavé informace najdete na webu renomované PPC agentury PPC Profits – http://ppcprofits.cz/ppc-reklama-pro-vyhled-va-e.
PPC reklama na Facebooku
Fenoménem posledních let je Facebook, na který chodí všechny věkové kategorie, a tak se určitě vyplatí zapřemýšlet i nad tím, zda pro vás nebude zajímavou možností propagace Facebook PPC reklama. Opět se zde dá nastavit textová, bannerová i produktová varianta.
Asi se ptáte, proč zrovna Facebook? V České republice na této sociální síti jsou registrovány přes 3 miliony uživatelů, přičemž toto číslo se neustále zvyšuje. Po zpravodajských webových stránkách zde tráví lidé nejvíce času, tudíž máte velkou šanci zasáhnout velké množství potenciálních klientů.
Přidat komentář