Expanze podnikání je velmi klíčová, o tom není pochyb ani sporu. Pokud chce člověk vybudovat velký byznys, je to krok, ke kterému dříve nebo později dojde. Franšízové podnikání obecně je tím nejlepším způsobem, jak ho udělat. Majitele značky totiž nestojí příliš mnoho energie a na druhou stranu se někomu jinému dává šance na úspěšné rozjetí značky. Franchising zkrátka a dobře můžeme označit jako nejúspěšnější model obchodní expanze, což jistě potvrdí i franšíza Extéria Market, která se i díky tomu rozprostřela do mnoha koutů republiky či na Slovensko.
Snížené riziko podnikání jako hlavní plus
Pokud se majitel nějaké značky rozhodne expandovat do zahraničí tím stylem, že zvolí cestu franchisingu, ostatním nabízí snížení riziko podnikání. Čili ten, kdo o podnikání stojí, ale nemá svůj vlastní nápad, se může chytnout tohoto lana, které se mu nabízí a vrhnout se do toho po hlavě. Začne provozovat pobočku značky, která je už mezi lidmi známá, tím pádem se výrazně sníží riziko možného krachu, které hrozí u začínajících firem a společností.
Franchising je tedy tím pádem velmi zajímavým zdrojem příjmů už od samotného počátku a poskytuje skutečně velkou šanci na úspěch. Navíc mnohdy je sám franšízor čili majitel značky k dispozici a pomáhá se zařizováním či předává víc než jen své know-how.
Je to systém řízeného podnikání
Dalo by se říct, že se jedná o systém takzvaného řízeného podnikání. Poskytuje se totiž strategie, know-how, také marketingové plány i další důležité prvky, bez kterých by nebyl žádný úspěšný majitel franšízového systému fungovat.
Začínající podnikatelé, respektive noví provozovatelé poboček mohou těžit z toho, že je značka mezi lidmi skutečně známá. S otevřením další pobočky se totiž v hlavě otevírají myšlenky toho, že se pravděpodobně poskytují stejné nebo podobně dobré služby jako v pobočce jiné. A v principu se nemýlí. To, jestli bude ve výsledku pobočka v něčem lepší (minimálně v celkovém chodu) ovlivňuje franšízor sám.
Přidat komentář