Nezáleží na tom, jestli si pořizujeme nový telefon nebo hledáme firmu, která se nám bude starat o bezpečnost a ochranu zdraví v podniku. Ani nezáleží na tom, jestli hledáme tuzemskou firmu nebo firmu zahraniční. V každém případě platí, že hodnocení firem, reference, recenze či firemní zkušenosti jsou velice důležité pro každý podnik, protože na základě toho si lidé vybírají. Bohužel si jen hrstka firem tento fakt uvědomuje. Firmy, které si to uvědomují, prosí zákazníky o zpětnou vazbu, pakliže dojde k obchodu. To vede k přibývajícím ohlasům a lepší viditelnosti firem. Lepší viditelnost však není jediný důvod, proč jsou reference pro firmu tak důležité.
Reference rovná se ujištění
Pokud byste se vžili do pozice zákazníka, viděli byste v referencích jisté ujištění. Jen málokdo se pouští do koupi, aniž by se seznámil s výhodami a nevýhodami daného produktu nebo zboží. Většina lidí si pročítá reference, aby zjistila, jestli jí ostatní vyvrátí nebo nevyvrátí výběr. Pokud se narazí na negativní zkušenost, rázem z obchodu sejde.
Toto ostatně potvrzují i statistiky, které říkají, že skoro devadesát procent si čte reference a skoro čtyřicet procent lidí si na základě nich kupuje daný produkt nebo výrobek.
Recenze jsou cestou do srdce zákazníků
Pokud chcete získat zákazníky na svou stranu, měli byste se snažit získávat kladné ohlasy na vaši firmu. Důvodem toho je fakt, že recenze jsou jakousi cestou do srdce zákazníků. Nedávno se totiž ukázalo, že skoro devadesát procent zákazníků zlepšilo svůj dojem o firmě, když si přečetlo kladné reference na internetu. Reference firmu jakýmsi způsobem tvarují v pohledu zákazníka.
Recenze ovlivňují objem prodejů
A jak lze možná logicky vydedukovat, reference mají přímý vliv na objem prodejů. Na základě referencí si lidé zkrátka pořizují dané věci, i když po nich možná z počátku netouží.
Přidat komentář